Wejdź w instrukcję i postępuj według wskazówek.
Jeśli nie masz jeszcze PZ, zobacz jak go założyć lub Zaloguj się kontem ZIP
Administratorem danych osobowych przetwarzanych na Internetowym Koncie Pacjenta jest Minister Zdrowia. Dane kontaktowe Administratora Danych: Ministerstwo Zdrowia. Dane na Internetowym Koncie Pacjenta przetwarzane są w celu udostępnienia pacjentom informacji o zdarzeniach medycznych ich dotyczących. Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do dostępu do danych osobowych, sprostowania lub uzupełnienia danych, usunięcia danych (prawo do zapomnienia), o ile żądanie to nie dotyczy usunięcia danych medycznych, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Czemu służy, co oferuje, jak z niego korzystać, czyli podstawowe informacje o Internetowym Koncie Pacjenta w przyjaznej formie pytań i odpowiedzi
Wejdź w instrukcję i postępuj według wskazówek.
Jeśli nie widzisz danych dziecka w zakładce „Konta Twoich dzieci” na Internetowym Koncie Pacjenta, to prawdopodobnie na Twoim koncie w ZUS nie jest ono przypisane do ubezpieczenia społecznego.
Dlaczego nie widzisz danych dziecka na IKP:
Jeśli mimo zgłoszenia do ubezpieczenia, nie widzisz IKP swojego dziecka, skontaktuj się z oddziałem wojewódzkim NFZ: Znajdź oddział wojewódzki NFZ.
Jeśli straciłeś/aś dostęp do ubezpieczenia dziecka, bo zyskało ono własny tytuł do ubezpieczenia zdrowotnego, wyślij informację na adres mailowy ikp-pomoc@cez.gov.pl, a specjaliści z Centrum e-Zdrowia pomogą Ci odzyskać dostęp do konta dziecka.
Tylko rodzic lub opiekun prawny może zweryfikować dane dotyczące dziecka.
Rodzic, który ma taki dostęp, może upoważnić do wglądu i działań na IKP dziecka drugiego rodzica.
Jak to zrobić:
Osoba upoważniona będzie miała dostęp do konta dziecka z poziomu swojego Internetowego Konta Pacjenta w zakładce „Uprawnienia > Konta Twoich dzieci”.
Trzeba zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta, następnie wybrać „Moje Konto” i wypełnić widoczny tam formularz.
Zaloguj się na Internetowe Konto Pacjenta, wejdź w „Moje konto” i pod tytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)” wypełnij deklarację zmiany. Uwaga, musisz poczekać, aż przychodnia zaakceptuje zmianę.
Internetowe Konto Pacjenta (IKP) to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o naszym stanie zdrowia w jednym miejscu. To bezpłatne konto ma każdy, kto ma PESEL. Wystarczy się tylko zalogować.
Internetowe Konto Pacjenta udostępnia Ci informacje o Twoim przeszłym, aktualnym lub planowanym leczeniu i pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni.
Znajdziesz tu informacje o:
Poprzez IKP masz:
Na Internetowym Koncie Pacjenta są też funkcjonalności uruchomione po to, by łatwiej Ci było zarządzać Twoim zdrowiem w czasie pandemii:
Dzięki IKP możesz:
Internetowe Konto Pacjenta udostępnia dane z:
Osoby pełnoletnie, mogące potwierdzić swoją tożsamość w internecie (np. przez profil zaufany). Internetowe Konto Pacjenta ma każdy, kto ma PESEL. Małoletni, od 16. roku życia, mają wgląd do swojego IKP, ale nie mają możliwości decydowania np. o wyborze lekarza.
Wchodzisz na stronę pacjent.gov.pl i logujesz się. Nie musisz rejestrować konta, ale żeby się zalogować, potrzebujesz elektronicznego podpisu.
Możesz wybrać jeden z kilku sposobów logowania się:
Sprawdź, jak założyć profil zaufany
Jeśli masz już profil zaufany, system da Ci możliwość zalogowania się za pomocą banku lub innego dostawcy PZ
Serwis pacjent.gov.pl jest szyfrowany, zabezpieczony, podobnie jak zabezpieczają dostęp banki, i znajduje się w bezpiecznej domenie rządowej. Dla bezpieczeństwa Twoich danych zwracaj uwagę na to, czy logujesz się na stronie o właściwym adresie, czy adres strony w przeglądarce poprzedza symbol kłódki i litery „https”.
Jeśli po zalogowaniu się na IKP przez czas jakiś nie będziesz korzystać z konta, podobnie jak to się dzieje w przypadku bankowości internetowej, system przerwie sesję i odeśle Cię na główną stronę portalu pacjent.gov.pl.
Dzieci też mają Internetowe Konto Pacjenta, ale dostęp do niego ma rodzic, który zgłosił dziecko do ubezpieczenia w ZUS. Ten rodzic może jednak upoważnić drugiego rodzica do wglądu do Internetowgo Konta Pacjenta dziecka.
Kiedy rodzic loguje się na swoje Internetowe Konto Pacjenta, w zakładce „Konta Twoich dzieci” (widocznej po kliknięciu na głównej stronie IKP w zakładkę pt. „Uprawnienia”) pojawia się profil dziecka.
Dziecko ma IKP, jeśli ma numer PESEL.
Jeśli masz dzieci ubezpieczone przez Ciebie lub Twojego pracodawcę, a nie widzisz zakładki „Konta Twoich dzieci”, skontaktuj się z oddziałem wojewódzkim NFZ: Znajdź oddział wojewódzki NFZ.
Jeśli straciłeś/aś dostęp do ubezpieczenia dziecka, bo zyskało ono własny tytuł do ubezpieczenia zdrowotnego, wyślij informację na adres mailowy ikp-pomoc@cez.gov.pl, a specjaliści z Centrum e-Zdrowia pomogą Ci odzyskać dostęp do konta dziecka.
Począwszy od 16. roku życia nastolatek może się logować na swoje IKP, czytać swoje dane, ale nie ma pełnych uprawnień, np. nie może wyrażać zgody na operacje i zabiegi, nie może upoważniać innych osób do odczytywania jego danych. To nadal może robić tylko rodzic.
Kiedy nastolatek kończy 18 lat, automatycznie jego IKP staje się kontem osoby dorosłej, a rodzic traci uprawnienia.
Tak. Z automatu do IKP dziecka ma dostęp ten z rodziców, który sam lub za pośrednictwem pracodawcy zgłosił dziecko do ubezpieczenia społecznego.
Rodzic, który ma taki dostęp, może upoważnić do wglądu i działań na IKP dziecka drugiego rodzica.
Jak to zrobić:
Osoba upoważniona będzie miała dostęp do konta dziecka z poziomu swojego Internetowego Konta Pacjenta w zakładce „Uprawnienia > Konta Twoich dzieci”, a także w aplikacji mojeIKP.
JDlaczego nie widzisz danych dziecka na IKP:
Jeśli mimo zgłoszenia do ubezpieczenia, nie widzisz IKP swojego dziecka, skontaktuj się z oddziałem wojewódzkim NFZ: Znajdź oddział wojewódzki NFZ.
Jeśli straciłeś/aś dostęp do ubezpieczenia dziecka, bo zyskało ono własny tytuł do ubezpieczenia zdrowotnego, wyślij informację na adres mailowy ikp-pomoc@cez.gov.pl, a specjaliści z Centrum e-Zdrowia pomogą Ci odzyskać dostęp do konta dziecka.
Jeżeli posiadasz status Rezydenta Unii Europejskiej i chcesz mieć dostęp do Internetowego Konta Pacjenta Twojego dziecka, skontaktuj się z Centrum e-Zdrowia za pośrednictwem adresu e-mail: ikp-pomoc@cez.gov.pl. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie.
Na Internetowym Koncie Pacjenta, w zakładce „Recepty”, znajdziesz:
Jeśli na swoim koncie zobaczysz niepoprawne dane dotyczące refundowanej recepty, również możesz poprzez IKP zgłosić nieprawidłowość. Zgłoszenie zostaje przesłane do odpowiedniego Oddziału Wojewódzkiego NFZ i po rozpatrzeniu sprawy może zostać w systemie poprawione.
Jeżeli na IKP nie są widoczne wszystkie Twoje dane (wizyty), odczekaj do 3 dni roboczych i zaloguj się ponownie. Po tym czasie wszystkie dane powinny już być uaktualnione.
Po pierwszym zalogowaniu się na Internetowe Konto Pacjenta dane mogą się synchronizować od jednego dnia do miesiąca.
Na Internetowym Koncie Pacjenta możesz śledzić proces realizacji dwóch rodzajów skierowań:
Wizyty prezentowane na Internetowym Koncie Pacjenta to te, które zostały zrealizowane i sfinansowane przez NFZ od roku 2008 (dane te mogą pojawiać się z opóźnieniem).
Jeśli planujesz jakieś świadczenie w ramach ubezpieczenia zdrowotnego (zabieg, wizytę u lekarza itp.) i świadczeniodawca wpisał Cię na listę oczekujących, to tę zaplanowaną wizytę również zobaczysz na IKP.
Jeśli zauważysz nieprawidłowość na liście swoich wizyt, możesz zgłosić to przez IKP do odpowiedniego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Aby w pełni korzystać z funkcjonalności IKP, uzupełnij dane kontaktowe w zakładce „Moje konto”.
Kiedy zaznaczysz, że chcesz otrzymywać powiadomienia przez e-mail lub SMS, będziesz otrzymywać na adres e-mail informację z załączoną w PDF e-receptą i/lub SMS z 4-cyfrowym kodem, który możesz podać w aptece zamiast pokazywania papierowej recepty (e-recepta musi być wystawiona elektronicznie przez pracownika medycznego).
Przeczytaj o tym, jak uzupełniać dane kontaktowe i jak zrealizować e-receptę
Jeśli leczysz się przewlekle i stale bierzesz jakieś leki, skontaktuj się z lekarzem, telefonicznie lub, jeśli jest taka możliwość, na przykład mailowo. Lekarz może wystawić Ci e-receptę, którą zobaczysz na IKP i o której Cię powiadomimy.
Teraz możesz również zamówić e-receptę na leki, które stale bierzesz, na IKP, o ile Twój lekarz obsługuje tę funkcjonalność. Dowiedz się, jak zamówić e-receptę na stałe leki
Na Internetowym Koncie Pacjenta możesz udostępnić dowolnemu lekarzowi/pielęgniarce/położnej, a nawet całej placówce medycznej Twoją elektroniczną dokumentację medyczną (e-recepty, e-skierowania).
Możesz również dać dostęp farmaceucie do zgromadzonych recept (także papierowych, zrealizowanych od stycznia 2019).
Upoważnienia możesz udzielić na określony czas i zakres danych. Oczywiście wszystko to pod warunkiem, że w gabinecie lekarskim/dentystycznym czy w przychodni jest zainstalowany odpowiedni system.
Możesz też wyrazić zgodę na sprawdzenie leków, które są Ci przepisywane przez SMS - lekarz specjalista może o to poprosić w swoim systemie gabinetowym. Wówczas otrzymasz SMS na numer telefonu, który masz wpisany na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta (po zalogowaniu na IKP wybierasz „Moje konto”>> „Edytuj swoje dane” i wpisujesz numer telefonu). Następnie podaj kod z SMS-a lekarzowi, żeby ten wpisał go do systemu i miał na tej podstawie wgląd na 24 godziny w historię Twoich recept.
Możesz upoważnić osobę bliską do określonych czynności w Twoim imieniu:
Osoba taka będzie Twoim pełnomocnikiem.
W określonym przez Ciebie czasie i zakresie danych (dostęp do recept, skierowań i/lub danych z systemu ZIP) pełnomocnik może przeglądać Twoją elektroniczną dokumentację medyczną.
Jedynym warunkiem jest to, że bliska Ci osoba również posiada IKP.
Tutaj znajdziesz informację, jak udostępnić bliskiej osobie swoje konto
Możesz przeglądać dane medyczne zgromadzone na Internetowym Koncie Pacjenta bliskiej osoby, zgodnie z tym, do jakich danych osoba ta dała Ci uprawnienia.
By sprawdzić, czy posiadasz taką możliwość, wejdź w „Uprawnienia” i znajdź zakładkę „Moje pełnomocnictwa”.
Jeśli jesteś pełnomocnikiem innej osoby i chcesz otrzymywać SMS-y lub e-maile o e-receptach i/lub e-skierowaniach, które ona dostaje, zaznacz odpowiednie opcje w ustawieniach swojego konta w zakładce „Moje konto”:
Odtąd będziesz otrzymywać powiadomienia w takiej formie, jaką wskazałeś/aś.
Osoby starsze, które nigdy nie korzystały z internetu i nie czują takiej potrzeby, mogą upoważnić kogoś bliskiego do obsługi ich konta. To wygodne, ale nie musisz z tego korzystać.
Wszystkie dokumenty takie jak e-recepta czy e-skierowanie lekarz może wydrukować i przekazać w razie potrzeby w postaci papierowej.
Ale możesz także spróbować — poprowadzimy Cię krok po kroku.
Obecnie nie ma możliwości pobrania wyników badań. IKP jest ciągle rozwijane i dodawane są nowe funkcjonalności.
Korzystanie z Internetowego Konta Pacjenta i wszystkich jego funkcji jest bezpłatne. Otrzymywanie e-recept, e-skierowań i e-zwolnień również jest bezpłatne. Realizacja e-recepty wymaga zakupienia leku w aptece.
Nie możesz usunąć Internetowego Konta Pacjenta, ani danych z niego. To twoja historia zdrowia. Jeśli jakieś dane się nie zgadzają, są nieprawidłowe, zgłoś to.
Jeśli sytuacja dotyczy e-recepty refundowanej, powinna zostać zgłoszona do Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ). W tym celu:
Takie zgłoszenie zostaje przekazane do NFZ, z którego (w zależności od decyzji), ktoś będzie się z Tobą kontaktował w celu uzupełnienia wyjaśnień.
Jeżeli jesteś opiekunem osoby ubezwłasnowolnionej całkowicie, np. dorosłego dziecka z niepełnosprawnością, możesz złożyć wniosek o dostęp do jej Internetowego Konta Pacjenta.
Aby uzyskać szablon wniosku, wyślij e-mail na adres: ikp-pomoc@cez.gov.pl.
Wniosek musi zawierać:
Załączasz:
Gotowy wniosek możesz złożyć poprzez:
Trzeba zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta, następnie wybrać „Moje Konto” i wypełnić widoczny tam formularz.
Jeśli są już wyniki Twojego testu na obecność koronawirusa, to po zalogowaniu się na Internetowym Koncie Pacjenta zobaczysz informację o wyniku. Alert będzie na górze strony.
Jeśli podałeś/aś w ustawieniach konta swój telefon, to SMS powiadomi Cię o tym, że na Internetowym Koncie Pacjenta masz już informację o wyniku Twojego testu.
Informacje o wynikach testu możesz też odebrać w aplikacji mojeiKP.
Jeśli skierowano Cię na kwarantannę lub izolację domową, po zalogowaniu się na Internetowe Konto Pacjenta na górze strony zobaczysz alert z dzwoneczkiem. Podany też będzie prawdopodobny czas izolacji lub kwarantanny. Może on ulec zmianie, w zależności od Twojego stanu zdrowia i decyzji lekarza. Gdy czas izolacji się skończy, ta informacja zniknie z Twojego konta.
Możesz też pobrać dokument z elektronicznym podpisem, który potwierdza, że przebywasz na izolacji lub kwarantannie, i wysłać go mailem Twojemu pracodawcy. Ta informacja nie zniknie po zakończeniu kwarantanny lub izolacji. Będzie stale widoczna, chyba że zastąpi ją kolejny alert dotyczący konieczności przebywania na kwarantannie lub izolacji domowej. Dzięki temu nadal będzie można pobrać dokument z elektronicznym podpisem, potwierdzający fakt izolacji lub kwarantanny.
Możesz też zgłosić na IKP bezpośredni kontakt z osobą zakażoną lub możliwość zakażenia drugiej osoby poprzez wypełnienie formularza dostępnego online.
Informację o pobycie na izolacji lub kwarantannie zobaczysz także w aplikacji mojeIKP.
E-skierowania są obowiązkowe od 8 stycznia 2021 roku, ale już dziś obsługuje je wiele placówek. Co więcej, teraz już zarejestrujesz je w każdej przychodni.
E-skierowanie może być wystawione na:
E-skierowanie nie jest wystawiane na:
E-skierowanie możesz otrzymać w postaci:
W przychodni możesz zapisać się telefonicznie na wizytę, podając 4-cyfrowy kod e-skierowania oraz nr PESEL. Jeśli zapisujesz się osobiście, pokaż w rejestracji e-mail z informacją o skierowaniu lub SMS z kodem i podaj PESEL. Jednak z uwagi na epidemię lepiej załatwiaj sprawy przez telefon lub online.
Jeśli przychodnia nie obsługuje e-skierowania, również możesz się zapisać, tylko musisz podać więcej danych:
Jeśli przychodnia nie obsługuje e-skierowania, również możesz się zapisać, tylko musisz podać więcej danych:
Przychodnia poprosi Cię o złożenie oświadczenia, że zapisałeś się tylko do jednej placówki. Dostaniesz wzór oświadczenia oraz informację, czy masz wysłać je mailem, nagrać czy potwierdzić podczas rozmowy, a następnie podpisać, kiedy przyjdziesz na wizytę.
Pamiętaj, że na podstawie skierowania możesz zapisać się tylko do jednej placówki medycznej.
Nadal możesz otrzymać:
Kiedy jesteś zalogowany/a na Internetowym Koncie Pacjenta, wybierz „Moje konto”, a potem edytuj Twoje dane i:
Możesz też zainstalować aplikację mojeIKP i w niej odbierać e-recepty i e-skierowania.
Możesz zalogować się na IKP i wejść na formularz, dzięki któremu zapiszesz się na szczepienie, ale możesz też wejść do tego formularza z głównej strony pacjent.gov.pl i zalogować się na niego tak samo, jak na IKP.
Siebie lub swoje dziecko możesz też umówić na szczepienie poprzez aplikację mojeIKP, wystarczy, że klikniesz na e-skierowaniu na „Umów szczepienie”.
Obecnie wszystkie osoby 5+ mają wystawione e-skierowania na szczepienie podstawowe przeciw COVID-19m, a osoby 12+ na szczepienie przypominające. Jeśli ktoś się nie zaszczepił, a jego e-skierowanie wygasło po 90. dniach, to ponownie jest mu ono wystawiane. Tylko ozdrowieńcy muszą poczekać 30 dni.
E-skierowania wystawiane są także osobom z obniżoną odpornością na szczepienie dodatkowe, po 28 dniach od podstawowego.
Uwaga, e-skierowanie na szczepienie przeciw CIVID-19 nie ma numeru, a do zaszczepienia rejestracji na zabieg nie potrzebujesz żadnych dodatkowych danych, wystarczy, że podasz swój numer PESEL.
Na Internetowym Koncie Pacjenta oraz w aplikacji mObywatel będzie do pobrania – po przyjęciu drugiej dawki szczepionki – kod QR, który pozwoli szybko potwierdzić odbyte szczepienie. O wydruk kodu QR możesz również poprosić punkt szczepień.
Informacja o przebytym szczepieniu będzie wprowadzana do e-karty szczepień w systemie e-zdrowie (P1). Informację o przyjętych kolejnych dawkach szczepień znajdziesz też na swoim Internetowym Koncie Pacjenta.
Poza tym na Internetowym Koncie Pacjenta i w aplikacji mojeIKP znajdziesz też Twój Unijny Certyfikat COVID (UCC), który potwierdza zaszczepienie przeciw COVID19, negatywny wynik testu na koronawirusa lub fakt bycia ozdrowieńcem.
mojeIKP to bezpłatna mobilna aplikacja, która daje dostęp do niektórych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta. Możesz ją pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z App Store.
Aplikacja zapewni Ci wygodny dostęp do Twoich e-recept i e-skierowań oraz możliwość szybkiej rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19.
Aplikacja umożliwia Ci:
Po zainstalowaniu aplikacji pierwszy raz należy się zalogować profilem zaufanym lub kontem w określonym banku (PKO BP, PKO SA, BOŚ, bank spółdzielczy), podobnie jak przy logowaniu na Internetowe Konto Pacjenta. Nadajesz wówczas kod PIN, taki, jaki wybierzesz, by później używać go przy kolejnych logowaniach do aplikacji.
W aplikacji powiadomienie o nowej e-recepcie lub e-skierowaniu zobaczysz pod znakiem dzwonka.
Aplikację może zainstalować i uruchomić także osoba, która dotąd nie korzystała z Internetowego Konta Pacjenta.
Unijny Certyfikat COVID (UCC) to elektroniczne zaświadczenie, które ułatwi Ci bezpieczne i swobodne przemieszczanie się pomiędzy krajami Unii Europejskiej w czasie pandemii.
Poza tym osoba, która może udowodnić, że jest zaszczepiona, nie jest wliczana do limitu osób uczestniczących w imprezach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych, weselach.
Na UCC składa się kod QR i unikalny identyfikator, które możesz pokazać, przekraczając granice. Zawiera informacje, które ułatwiają służbom granicznym i sanitarnym określenie, czy potencjalnie stwarzasz zagrożenie epidemiczne. Dzięki temu nie będziesz podlegać kwarantannie czy przechodzić dodatkowych testów.
Jak znaleźć UCC na IKP:
Jak znaleźć UCC w aplikacji mojeIKP: na głównej stronie zobaczysz u góry przejście do UCC. Instrukcja pobierania UCC w aplikacji mojeIKP.
Unijny Certyfikat COVID (UCC) dostaje osoba, która:
W przypadku noworodków lekarz wpisuje w swój system gabinetowy wszystkie dane pacjenta, czyli dziecka, wybiera typ dokumentu, który umożliwi wskazanie opiekuna (w różnych systemach gabinetowych może przebiegać trochę inaczej). Następnie powinien podać dane opiekuna, które będą umieszczone na dokumencie e-recepty lub e-skierowania (w przypadku aplikacji gabinet.gov.pl wystarczy określenie opiekuna matka/ojciec/opiekun prawny oraz podanie jego numeru PESEL, w innych systemach może wystąpić sytuacja, że trzeba wszystkie dane wprowadzić ręcznie). Taki dokument, e-recepta lub e-skierowanie, jest przypisane do numeru PESEL opiekuna i dostępne na Internetowym Koncie Pacjenta. Natomiast jeśli dziecko nie posiada numeru PESEL, ale posiada inny dokument, którym można je zidentyfikować (np. dziecko niebędące obywatelem Polski), to obsługa takiej osoby przebiega jak dla obcokrajowca, czyli z wykorzystaniem dokumentu tożsamości.
Kiedy dziecko skończy 18 lat, uzyska prawo do pełnego zarządzania swoim IKP, a rodzic straci dostęp do jego konta.
Rodzic traci dostęp do konta również wtedy, kiedy dziecko uzyska własny tytuł do ubezpieczenia zdrowotnego z powodu:
Dzieje się to automatycznie, po prostu od tego momentu następuje zmiana w systemie ubezpieczeń zdrowotnych, co powoduje zmianę w dostępie do IKP dziecka.
W takiej sytuacji wyślij informację na adres mailowy ikp-pomoc@cez.gov.pl, a specjaliści z Centrum e-Zdrowia pomogą Ci odzyskać dostęp do konta dziecka.
Jeżeli posiadasz status Rezydenta Unii Europejskiej i chcesz mieć dostęp do Internetowego Konta Pacjenta Twojego dziecka, skontaktuj się z Centrum e-Zdrowia za pośrednictwem adresu e-mail: ikp-pomoc@cez.gov.pl. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie.
Trzeba zgłosić problem placówce medycznej, które wystawiła błędny dokument (e-receptę, e-skierowanie, zdarzenie medyczne). Tylko podmiot, który wystawił dokument, może to poprawić. Centrum e-Zdrowia nie ma uprawnień do tego, by dokonywać ingerencji w elektroniczne dokumenty medyczne wystawiane przez pracowników medycznych tj. lekarzy, pielęgniarki czy farmaceutów. Placówka medyczna powinna anulować błędnie wystawiony dokument lub go poprawić. Pamiętaj w pierwszej kolejności skontaktuj się z podmiotem, którego nazwę widzisz w Internetowym Koncie Pacjenta przy błędnym wpisie w Twojej dokumentacji medycznej.
Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.
Przeczytaj o polityce prywatności
Rozumiem