Aplikacja umożliwia Ci:
- łatwe wyszukiwanie e-recept i e-skierowań
- odbieranie powiadomień o wystawionych e-receptach i e-skierowaniach, wysyłanych bezpośrednio na telefon. Dotyczy to także e-recept i e-skierowań wystawionych dzieciom oraz osobie, która upoważniła Cię do swojego Internetowego Konta Pacjenta
- dostęp do historii zdarzeń medycznych. Dotyczy to także leczenia Twoich dzieci oraz osoby, która upoważniła Cię do swojego Internetowego Konta Pacjenta
- wykupienie leku w aptece przez pokazanie kodu QR na ekranie telefonu (bez konieczności podawania farmaceucie numeru PESEL)
- sprawdzanie ulotki i dawkowania przepisanego leku, także za pomocą skanera leków
- sprawdzenie daty ważności leku poprzez skanowanie kodu QR
- ustawienie przypomnienia o lekach, które zażywasz, także za pomocą skanera leków
- zamawiania e-recept na leki, które stale bierzesz (o ile twoja przychodnia świadczy tę usługę)
- pobieranie e-recept i e-skierowań na urządzenie mobilne w formie pdf z plikiem do wydruku, aby można je było wysłać do innej osoby przy pomocy np. poczty internetowej lub komunikatorów internetowych, takich jak SMS czy Messenger
- sprawdzenie listy bezpłatnych leków dla osób 65+ i niepełnoletnich
- sprawdzenie, kiedy i gdzie odbędzie się wizyta na podstawie zarejestrowanego e-skierowania (jeśli przychodnia umieściła informację w systemie)
- sprawdzenie danych kontaktowych Twojego lekarza POZ, pielęgniarki POZ, położnej POZ
- sprawdzenie, czy Twoje ubezpieczenie w NFZ jest aktualne
- sprawdzenie Twojego planu indywidualnej opieki medycznej wraz z harmonogramem
- sprawdzenie Twoich e-zleceń na wyroby medyczne
- wypełnienie ankiety oceny zdarzenia medycznego
- wypełnienie ankiety i uzyskanie e-skierowania na bezpłatne badania profilaktyczne (dla osób, które mają 40 lat i więcej). Więcej o programie Profilaktyka 40 PLUS
- szybkie umówienie terminu szczepienia przeciw COVID-19
- umówienie dziecka w wieku 9-13 lat na szczepienie przeciw HPV
- zamawianie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) oraz certyfikatu tymczasowo zastępującego EKUZ (odbieranego w telefonie)
- pobieranie Unijnego Certyfikatu COVID
- skuteczne udzielenie pierwszej pomocy w razie nagłego wypadku
- dostęp do portalu Diety NFZ
- uruchomienie krokomierza
- korzystanie z licznika wody
- zrealizowanie planu bezpiecznych treningów „8 tygodni do zdrowia” oraz wykonanie poprzedzającego je testu wydolności
- dostęp do programu „8 tygodni do zdrowia po COVID-19”
- udostępnienie drugiemu rodzicowi konta dziecka
- udostępnianie Twoich danych medycznych nie tylko bliskim osobom, ale i pracownikom medycznym, farmaceutom, placówkom medycznym
- łatwe odłączenie aplikacji od starego telefonu.