Kobieta na werandzie w wiklinowym fotelu z laptopem

Teraz chatbot podpowie, jak korzystać z e-rejestracji

Potrzebujesz pomocy, by umówić się na wizytę przez centralną e-rejestrację? Teraz nasz wirtualny asystent poprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji

Masz pytania na temat Internetowego Konta Pacjenta, e-recepty czy e-skierowania? Chcesz się dowiedzieć czegoś o aplikacji mojeIKP? Na Twoje pytania odpowie chatbot, czyli wirtualny asystent.

Teraz znajdziesz w nim nie tylko informację na temat e-rejestracji, ale dokładną instrukcję logowania się, krok po kroku.

Wystarczy, że spytasz o centralną e-rejestrację, a:

  • dowiesz się, na czym polega
  • wybierzesz, na jakie badania lub wizytę chcesz się zapisać
  • wskażesz, w jaki sposób chcesz się zapisać.

Wirtualny asystent podpowie Ci, co robić na każdym etapie.

Jak działa chatbot

Okno asystenta otworzysz, klikając w pomarańczową ikonę w prawym dolnym rogu strony. Możesz je zamknąć kliknięciem, gdy asystent już nie będzie Ci potrzebny.

Wirtualny asystent odpowiada na pytania dotyczące e-zdrowia, w tym:

  • Internetowego Konta Pacjenta
  • e-recepty
  • e-skierowania
  • e-zwolnienia
  • zamawiania karty EKUZ
  • dostępu do dokumentów dzieci
  • aplikacji mojeIKP
  • upoważniania bliskich i medyków
  • informacji dotyczących Twojej historii zdrowia itp.

Asystent jest intuicyjny w użytkowaniu. Najlepiej rozumie pytania krótkie i dotyczące jednego zagadnienia. Możesz również wyświetlić listę najpopularniejszych zagadnień, klikając w ikonę domku w górnym pomarańczowym pasku okna chatbota.

Jeśli asystent nie znajdzie właściwej odpowiedzi, wskaże Ci, z kim i jak się skontaktować lub poda bezpośredni link do poszukiwanej informacji na stronie www.pacjent.gov.pl.  

Nasz asystent stale się uczy, by coraz lepiej i precyzyjniej odpowiadać na Twoje pytania.