Masz pytania na temat Internetowego Konta Pacjenta, e-recepty czy e-skierowania? Chcesz się dowiedzieć czegoś o aplikacji mojeIKP? Na Twoje pytania odpowie chatbot, czyli wirtualny asystent.
Teraz znajdziesz w nim nie tylko informację na temat e-rejestracji, ale dokładną instrukcję logowania się, krok po kroku.
Wystarczy, że spytasz o centralną e-rejestrację, a:
- dowiesz się, na czym polega
- wybierzesz, na jakie badania lub wizytę chcesz się zapisać
- wskażesz, w jaki sposób chcesz się zapisać.
Wirtualny asystent podpowie Ci, co robić na każdym etapie.
Jak działa chatbot
Okno asystenta otworzysz, klikając w pomarańczową ikonę w prawym dolnym rogu strony. Możesz je zamknąć kliknięciem, gdy asystent już nie będzie Ci potrzebny.
Wirtualny asystent odpowiada na pytania dotyczące e-zdrowia, w tym:
- Internetowego Konta Pacjenta
- e-recepty
- e-skierowania
- e-zwolnienia
- zamawiania karty EKUZ
- dostępu do dokumentów dzieci
- aplikacji mojeIKP
- upoważniania bliskich i medyków
- informacji dotyczących Twojej historii zdrowia itp.
Asystent jest intuicyjny w użytkowaniu. Najlepiej rozumie pytania krótkie i dotyczące jednego zagadnienia. Możesz również wyświetlić listę najpopularniejszych zagadnień, klikając w ikonę domku w górnym pomarańczowym pasku okna chatbota.
Jeśli asystent nie znajdzie właściwej odpowiedzi, wskaże Ci, z kim i jak się skontaktować lub poda bezpośredni link do poszukiwanej informacji na stronie www.pacjent.gov.pl.
Nasz asystent stale się uczy, by coraz lepiej i precyzyjniej odpowiadać na Twoje pytania.