Młoda blondynka na szczepieniu

Rejestracja na szczepienia przeciw COVID-19

Chcesz zapisać siebie lub dziecko na szczepienie? Zainstaluj aplikację mojeIKP

E-rejestracja na szczepienie bez profilu zaufanego nie jest już dostępna.

Żeby zapisać się na szczepienie przez e-rejestrację, musisz zalogować się poprzez profil zaufany, e-dowód lub konto w banku. To ostatnie rozwiązanie dostępne jest dla osób, które mają konto internetowe w bankach spółdzielczych, BOŚ, PKO BP lub Pekao SA, BNP Paribas, Getin Banku i Crédit Agricole.

Sprawdź, jak założyć profil zaufany

Chcesz się umówić na szczepienie, a nie masz profilu zaufanego:

  • zadzwoń na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989
  • skontaktuj się z wybranym punktem szczepień Znajdź punkt szczepień
  • zapisz się, wysyłając SMS na numer 880 333 333 o treści: SzczepimySie

Dziecko na szczepienie można zapisać przez:

  • bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989
  • kontaktując się z wybranym punktem szczepień.

Dzieci i dorośli mogą też zarejestrować się na szczepienie przez aplikację mojeIKP.

Na szczepienie przez mojeIKP

Uruchamiasz aplikację na telefonie, od razu na pierwszej stronie masz e-skierowania, klikasz na e-skierowanie na szczepienie, a następnie na „Umów się na szczepienie”. System zaproponuje Ci termin, ale możesz też wybrać inne miejsce, datę, godzinę.

Dowiedz się, jak zapisać dziecko na szczepienie przez mojeIKP

mojeIKP to bezpłatna mobilna aplikacja, którą możesz pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z Apple Store.

Aplikacja umożliwia m.in.:

  • szybkie umówienie terminu szczepienia przeciw COVID-19
  • sprawdzenie, do kiedy jesteś na kwarantannie lub izolacji
  • udostępnianie i pobieranie Unijnego Certyfikatu COVID (UCC)
  • łatwe odbieranie e-recept i e-skierowań
  • sprawdzenie dawkowania przepisanego leku
  • wykupienie leku w aptece przez pokazanie kodu QR na ekranie telefonu (bez konieczności podawania farmaceucie numeru PESEL)
  • sprawdzenie, kiedy i w jakiej placówce odbędzie się wizyta na podstawie zarejestrowanego e-skierowania
  • korzystanie z portalu Diety NFZ
  • przełączanie się pomiędzy swoim kontem a kontami swoich dzieci lub bliskich osób, które Cię do tego upoważniły. 

Więcej na temat aplikacji mojeIKP

Jak zainstalować mojeIKP

  • Pobierz mojeIKP – w telefonie znajdź:
    • Google Play lub Sklep Play
    • App Store
    • lub otwórz wyszukiwarkę lub okienko przeglądarki i wpisz mojeIKP, a zobaczysz mojeIKP na stronie https://play.google.com/ lub https://apps.apple.com/
    • wybierz aplikację mojeIKP z granatowo-niebieskim serduszkiem
  • Kliknij na „Zainstaluj”
  • Pomiń „Wybierz kraj” – to dla osób spoza Polski
  • Kliknij na „Zaloguj się”
  • Pierwszy raz logujesz się:
    • profilem zaufanym – sprawdź, jak go uzyskać
    • lub tak jak na konto internetowe w banku. Obecnie możliwość takiego logowania się oferują: PKO BP (iPKO lub Inteligo), Pekao SABOŚBNP Paribas, Getin Bank, Crédit Agricole, Bank Spółdzielczy w Brodnicy lub banki spółdzielcze. Logujesz się do swojego banku, a on potwierdza Twoją tożsamość. 

Na koniec wpisujesz własny, czterocyfrowy pin, którym teraz będziesz się logować do aplikacji. Jeśli uruchomisz w telefonie biometrię, możesz uruchamiać aplikację poprzez identyfikację twarzy lub odcisk palca.

Aplikację może zainstalować i uruchomić także osoba, która dotąd nie korzystała z Internetowego Konta Pacjenta.

Obejrzyj film, o tym, jak uruchomić mojeIKP.

Jak aktywować aplikację mojeIKP