Kobieta z laptopem na kanapie

Oceń swojego lekarza

Skorzystałeś z konsultacji u lekarza, zabiegu w przychodni? Umawiałeś się na wizytę do specjalisty? Byłaś na badaniach? Szukałaś pomocy na SOR? Podziel się opinią, wypełniając anonimową ankietę na swoim Internetowym Koncie Pacjenta

Ankietę znajdziesz na Internetowym Koncie Pacjenta. Składa się na nią 5 pytań, które dotyczą:

  • łatwości zapisania się na wizytę
  • zaangażowania pracowników rejestracji
  • zaangażowania lekarza
  • jakości otrzymanej informacji
  • prawdopodobieństwa polecenia placówki w przyszłości.

Oceniasz w skali od 1 do 10.

Jak wypełnić ankietę

Na Internetowym Koncie Pacjenta możesz ocenić w ten sposób zrealizowane świadczenia. Znajdziesz je w zakładce „Historia leczenia” >> „Zdarzenia medyczne”. Link do ankiety jest pod opisem zdarzenia medycznego.

Do osób, które skorzystały z leczenia u specjalisty, będą też dzwonić ankieterzy w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia. Można potwierdzić tożsamość ankietera pod bezpłatnym numerem 800 190 590.

Czy ankieta jest anonimowa

Ankieta jest anonimowa. Chociaż wypełniasz ją na swoim Internetowym Koncie Pacjenta, to nie dołączają się do niej Twoje dane.

Z kolei ankieterzy znają tylko numer telefonu i płeć pacjenta, nazwę placówki oraz datę pierwszej konsultacji. Nie znają Twojego imienia i nazwiska, numeru PESEL, nie wiedzą, jakich świadczeń medycznych Ci udzielono.

Dlaczego warto wypełnić ankietę

Wypełniając ankietę, możesz podzielić się swoją opinią na temat świadczeń, których Ci udzielono. Twoja opinia pomoże ustalić najczęstsze problemy i obszar, który trzeba usprawnić.

Poprawa jakości opieki zdrowotnej to element długofalowej polityki Ministerstwa Zdrowia. Twoja ocena jest ważna. Wypełnij ankietę!

Jak działa Internetowe Konto Pacjenta

Internetowe Konto Pacjenta (IKP) ma każda osoba, która ma PESEL. Musi tylko je aktywować przez zalogowanie się na konto. IKP pozwala m.in.:

  • otrzymać e-receptę SMS-em lub e-mailem
  • zamówić e-receptę na stałe leki: sprawdź, jak zamówić e-receptę
  • odebrać e-skierowanie
  • złożyć wniosek o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ)
  • wybrać lub zmienić lekarza, pielęgniarkę lub położną podstawowej opieki zdrowotnej
  • sprawdzić historię leczenia, w tym listę zdarzeń medycznych
  • mieć dostęp do elektronicznej dokumentacji medycznej, w tym do opisów badań diagnostycznych, wyników badań laboratoryjnych wraz z opisem czy wypisów ze szpitala
  • pobrać Unijny Certyfikat COVID (UCC).

Jak się zalogować na Internetowe Konto Pacjenta