młody brodaty facet z komórką przed bankiem

mojeIKP na nowym telefonie

Korzystasz z aplikacji mojeIKP? Dowiedz się, kiedy ponownie musisz potwierdzić swoją tożsamość. Zmieniasz telefon? Korzystaj z mojeIKP na nowym

Pierwszy raz do aplikacji mojeIKP logujesz się:

  • profilem zaufanym. Dowiedz się jak założyć profil zaufany
  • kontem bankowym (w PKO BP, Pekao SABOŚBNP Paribas, VeloBanku, Crédit Agricole, mBanku, Banku Millennium, ING Banku Śląskim, Banku Spółdzielczym w Brodnicy lub banku spółdzielczym z Grupy BPS, Kasie Stefczyka)
  • przy użyciu e-dowodu osobistego. Niezbędny jest do tego nowy dowód osobisty z warstwą elektroniczną, telefon z czytnikiem NFC oraz aplikacja eDO App
  • przez aplikację mObywatel.

Profil zaufany jest ważny przez trzy lata. W czasie pandemii wszystkie profile zaufane były przedłużane automatycznie.

Kiedy zmieniasz telefon

Ponieważ aplikację możesz mieć w jednym czasie najwyżej na trzech urządzeniach mobilnych, zmieniając telefon:

  • wejdź na Internetowe Konto Pacjenta
  • usuń ze swojego profilu stare urządzenia lub na starym telefonie skorzystaj z opcji „Odłącz aplikację od swojego IKP” dostępnej w menu aplikacji

Inaczej możesz mieć problem z zalogowaniem się na nowym urządzeniu.

Na nowym telefonie logujesz się jak za pierwszym razem i ponownie musisz ustalić swój PIN.

Kiedy ponowne logowanie

Po dwóch latach użytkowania aplikacja poprosi Cię o ponowne zalogowanie się tak, jak przy instalacji. To działanie dla Twojego bezpieczeństwa. Dostaniesz powiadomienie, kiedy należy to zrobić. 

Jeśli nie zrobisz tego w terminie, aplikacja zostanie odłączona, stracisz dostęp do swoich danych i przestaniesz otrzymywać powiadomienia. Odzyskasz to po potwierdzeniu tożsamości. 

Internetowe Konto Pacjenta i mojeIKP to bezpłatne i bezpieczne aplikacje, które są bramą do cyfrowego zdrowia. Sprawdź, co załatwisz dzięki każdej z nich.