Kobieta na ławce w parku z telefonem w ręku, ekran z aplikacją obok

mojeIKP na komórkę lub tablet

Pobierz mojeIKP i zyskaj wygodny dostęp do Twoich e-recept i e-skierowań oraz możliwość szybkiej rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19

Usunięto obraz.Informacje w tym artykule są aktualizowane

mojeIKP to bezpłatna mobilna aplikacja, która daje dostęp do niektórych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta. Możesz ją pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z App Store.

Aplikacja umożliwia Ci:

  • łatwe wyszukiwanie e-recept i e-skierowań
  • odbieranie powiadomień o wystawionych e-receptach i e-skierowaniach, wysyłanych bezpośrednio na telefon. Dotyczy to także e-recept i e-skierowań wystawionych dzieciom czy ewentualnie bliskiej osobie, która upoważniła Cię do swojego Internetowego Konta Pacjenta
  • wykupienie leku w aptece przez pokazanie kodu QR na ekranie telefonu (bez konieczności podawania farmaceucie numeru PESEL)
  • sprawdzanie ulotki i dawkowania przepisanego leku
  • ustawienie przypomnienia o lekach
  • sprawdzenie, kiedy i gdzie odbędzie się wizyta na podstawie zarejestrowanego e-skierowania
  • pobieranie e-recept i e-skierowań na urządzenie mobilne w formie pdf z plikiem do wydruku, aby można je było wysłać do innej osoby przy pomocy np. poczty internetowej lub komunikatorów internetowych, takich jak SMS czy Messenger
  • szybkie umówienie terminu szczepienia przeciw COVID-19
  • pobieranie Unijnego Certyfikatu COVID
  • dostęp do portalu Diety NFZ
  • sprawdzanie wiedzy o zdrowym odżywianiu się dzięki comiesięcznym quizom
  • uruchomienie krokomierza
  • dzwonienie na pogotowie oraz dostęp do numerów Teleplatformy Pierwszego Kontaktu (TPK) i Telefonicznej Informacji Pacjenta
  • udostępnianie twoich danych medycznych nie tylko bliskim osobom, ale i pracownikom medycznym, farmaceutom, placówkom medycznym.

Aplikacja działa również w języku ukraińskim lub angielskim, jeśli taki język masz wybrany dla swojego telefonu.

Działa także w trybie offline – masz dostępne dokumenty medyczne, które pobrałeś/aś przy ostatnim uruchomieniu aplikacji w połączeniu z Internetem. Możesz ją uruchomić w trybie ciemnym.

Jak uruchomić aplikację mojeIKP

Po zainstalowaniu aplikacji pierwszy raz należy się zalogować profilem zaufanym lub kontem w określonym banku (PKO BP, PKO SA, BOŚ, BNP Paribas, Getin bank, Credit Agricole, mBank, bank spółdzielczy), podobnie jak przy logowaniu na Internetowe Konto Pacjenta. Nadajesz wówczas kod PIN, taki, jaki wybierzesz, by później używać go przy kolejnych logowaniach do aplikacji. Jeśli uruchomisz w telefonie biometrię, możesz logować się odciskiem palca lub identyfikacją twarzy. 

Usunięto obraz. 

W aplikacji powiadomienie o nowej e-recepcie lub e-skierowaniu zobaczysz pod znakiem dzwonka.

Aplikację może zainstalować i uruchomić także osoba, która dotąd nie korzystała z Internetowego Konta Pacjenta.

Dowiedz się, jak przejść na konto dziecka w aplikacji mojeIKP

Jak umówić się na szczepienie:

  • Uruchom aplikację, wpisz kod PIN i sprawdź, czy masz już wystawione e-skierowanie na szczepienie przeciw COVID-19. 
  • Następnie wejdź w zakładkę e-zdrowie, kliknij na e-skierowanie, żeby je otworzyć. Zobaczysz wówczas przycisk „Umów szczepienie”, który przekieruje Cię do systemu e-rejestracji. Nie musisz się dodatkowo logować.
  • Wybierz termin, godzinę i miejsce szczepienia. Po potwierdzeniu wyboru, wracasz przyciskiem „wstecz” (widocznym w prawym górnym rogu) do e-skierowania, gdzie pojawi się informacja o wybranym terminie szczepienia.
  • Do czasu przyjęcia pierwszej dawki możesz zmienić termin szczepienia. W tym celu klikasz na przycisk „Zmień termin” – ponownie zostaniesz przekierowany do systemu e-rejestracji.
  • Termin i miejsce Twojego szczepienia sprawdzisz w aplikacji w e-skierowaniach. Na drugie szczepienie, jeśli jest przewidziane, umawia Cię punkt szczepień, więc tego terminu nie zobaczysz w aplikacji.
  • E-skierowanie na szczepienie przypominające lub uzupełniające znajdziesz również w moimIKP. I tak samo je zarejestrujesz.
  • Aplikacja umożliwia również szybką rejestrację dziecka na szczepienie przeciw COVID-19.

Ściągnij instrukcję, która w prosty sposób wyjaśnia, jak zainstalować aplikację mojeIKP i pobrać UCC 

Pamiętaj, że aplikację możesz mieć najwyżej na 3 urządzeniach mobilnych, jeśli będziesz zmieniać telefony, nie zapomnij o tym, by wejść na Internetowe Konto Pacjenta i usunąć ze swojego profilu stare urządzenia.